Porównywarka ubezpieczeń Mubi startuje z nową kampanią reklamową. Jej twarzą został reprezentant Polski w piłce nożnej Matty Cash. Kampania ma charakter wizerunkowy i prezentuje Mubi.pl jako życzliwą i profesjonalną porównywarkę ubezpieczeń.
Matty Cash jest jednym z najbardziej uzdolnionych piłkarzy młodego pokolenia. Na co dzień gra na pozycji prawego obrońcy w angielskim klubie Aston Villa, w którym został wybrany zawodnikiem sezonu 2021-2022. Od roku występuje w reprezentacji Polski, z którą w piątek rozpoczyna zmagania na mundialu w Katarze.
– Matty jest ceniony za profesjonalizm, wkłada 100 proc. swoich możliwości w grę na boisku, niezależnie czy to jest trening, czy mecz reprezentacji. Jednocześnie jest miłym, zawsze uśmiechniętym i bardzo przyjaznym człowiekiem. Profesjonalizm, pracowitość i życzliwość w stosunku do innych to cechy, które są bardzo bliskie zespołowi Mubi, stąd wybór Mattiego Casha na naszego reprezentanta i ambasadora – wyjaśnia Michał Laskowski z porównywarki Mubi.
Spot pokazuje, jak wychowany w Wielkiej Brytanii piłkarz intensywnie uczy się języka polskiego. Matty Cash powtarza w nim słowa „porównujesz”, „ubezpieczasz”, „oszczędzasz”. Z Mattym, a raczej jego nazwiskiem, związane jest również hasło kampanii, czyli: „Mubi cash oszczędzać lubi”.
Kampania startuje w mediach 16 listopada i potrwa do początku 2023 roku. Spoty będzie można zobaczyć w telewizji (kanały ogólnopolskie oraz tematyczne) oraz internecie (YouTube, Facebook, wyszukiwarki). Kampania to efekt współpracy agencji Film Burger, domu produkcyjnego Flota Filmowa oraz zespołu Mubi.
Mubi.pl to jedna z najpopularniejszych polskich porównywarek ubezpieczeniowych. Na jej stronie można znaleźć i porównać oferty towarzystw ubezpieczeniowych w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych, turystycznych oraz szkolnego NNW. Obecnie mubi.pl współpracuje z kilkunastoma firmami ubezpieczeniowymi.