ORLEN Paczka to sieć ponad 6 tysięcy punktów odbioru paczek, szybki czas dostawy, atrakcyjne lokalizacje i aż 3 dni na odbiór. W najnowszej kampanii promocyjnej PKN ORLEN, Robert Kubica prezentuje największe zalety tej nowej usługi.
Sieć „ORLEN Paczka” obecnie obejmuje około 1100 stacji ORLEN, ponad 1000 kiosków RUCHu, prawie 4000 punktów partnerskich oraz około 300 automatów paczkowych, które są dostępne przez całą dobę. W ramach usługi działa też specjalna aplikacja mobilna, która umożliwia śledzenie paczek oraz zdalne otwieranie skrytek.
Usługa „ORLEN Paczka” wystartowała pod koniec września. PKN ORLEN konsekwentnie inwestuje w jej rozwój. W kolejnych latach planujemy dalszą, intensywną rozbudowę sieci punktów odbioru. Do końca 2022 roku będzie można skorzystać z ok. 2000 automatów paczkowych na terenie całego kraju oraz punktów partnerskich. ORLEN Paczka to ważny projekt, który wpisuje się w plan rozwoju naszej działalności detalicznej – mówi Patrycja Klarecka, Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Sprzedaży Detalicznej.
Kampania z udziałem Roberta Kubicy potrwa do 23.12. Materiały promocyjne są dostępne w Internecie, mediach społecznościowych, w prasie, na billboardach i autobusach. Na antenie ogólnopolskich, jak i lokalnych rozgłośni można usłyszeć specjalnie przygotowane spoty radiowe.
Zgodnie z przyjętą strategią, PKN ORLEN do 2030 roku zainwestuje w ten segment ok. 11 mld zł, co przełoży się na wzrost EBITDA do ok. 5 mld zł rocznie. Jednocześnie PKN planuje kolejne inwestycje w operatora logistycznego usługi ORLEN Paczka, czyli firmę RUCH w celu podniesienia jakości oraz rozwoju samej usługi.
Kampanię przygotowała agencja Heart&Brain.