22 grudnia br. PKP Intercity wprowadza do internetowej sprzedaży ofertę Super Promo International na połączenia na Słowację i Węgry oraz w relacji powrotnej. Teraz kilkoma kliknięciami podróżni mogą kupić bilety na pociągi np. z Krakowa do Bratysławy za 9,90 euro czy z Warszawy do Budapesztu za 19,90 euro.
Oferta Super Promo International pozwala na zagraniczne podróże pociągami PKP Intercity
w atrakcyjnych cenach. Za najtańszy bilet z Krakowa czy Katowic do Bratysławy pasażerowie zapłacą zaledwie 9,90 euro, a do Budapesztu – 14,90 euro. Natomiast na podróż z Warszawy, Rzeszowa i Przemyśla do Budapesztu, Bratysławy czy Szturowa ceny biletów rozpoczynają się od kwoty 19,90 euro. Oferta podzielona jest na 5 progów cenowych – gdy wyczerpie się jedna pula biletów, automatycznie rozpoczyna się sprzedaż z kolejnej.
Od dziś promocyjne bilety na połączenia na Węgry i Słowację można kupić za pomocą kilku kliknięć na telefonie, tablecie czy komputerze w dowolnym miejscu i czasie. To kolejne rozwiązanie wprowadzone w tym roku, które zapewnia pasażerom szybki i łatwy dostęp do oferty międzynarodowej. Z puli najtańszych biletów online korzystają już osoby podróżujące do Austrii i Czech – mówi Tomasz Gontarz, Członek Zarządu PKP Intercity.
Sprzedaż biletów Super Promo International rusza na 60 dni przed odjazdem pociągu, a ich zakup, w zależności od wybranego połączenia, będzie możliwy do 3 lub 1 dnia przed wyjazdem – lub do wyczerpania puli promocyjnej. Promocyjnych biletów nie można zwracać ani wymieniać. Biletów zakupionych w e-IC nie trzeba drukować, wystarczy okazać je konduktorowi na ekranie urządzenia mobilnego (jedyny wyjątek to przejazdy międzynarodowe w wagonach sypialnych lub z miejscami do leżenia, gdzie obowiązuje bilet
w postaci wydruku).
PKP Intercity to największy polski operator kolejowy, który zapewnia komunikację pomiędzy dużymi miastami oraz popularnymi ośrodkami turystycznymi w kraju, łączy mniejsze ośrodki z aglomeracjami, a także umożliwia wygodne podróżowanie po Europie zapewniając mieszkańcom coraz większej liczby miast i miejscowości dostępność komunikacyjną. W ramach kontynuacji strategii taborowej „PKP Intercity – Kolej Dużych Inwestycji” do 2030 roku Spółka zainwestuje 19 mld zł w nowoczesny tabor, który zapewni komfortowe i bezpieczne warunki podróżowania. Przewoźnik intensywnie rozwija ofertę dla pasażerów, by kolej stała się środkiem transportu pierwszego wyboru. Rozwój kolei jako najbardziej ekologicznego środka transportu zbiorowego wpisuje się w założenia Europejskiego Zielonego Ładu.